trevligt.

ja, jag blev klar igår! och jag hann vara med mitt hjärta!
och vet inte vad ? kan ni gissa vad jag är nu, jag är förkyld :O det är helt sjukt. jag fattar inte hur jag klarar av det här? att jag blir sjuk hela tiden. men jag är bara lite små förkyld, men ingen har dött av de liksom.
jag fick precis panki, jag igår kväll la jag aldrig fram kläder som jag skulle ha på mig idag. och då får jag panki på morgonen. även om jag har tid idag för jag börjar 9. men ändå. jag hittade inget och jag testar allt och dra ut allt på golvet. men nu har jag hittat vad jag ska ha på mig. så det är verkligen en lättnad.

idag är det LINNs dag. Grattis min älskling. Hoppas du får en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0