trevligt!

Jag säger som Elin har sagt, jag har Amy Diamond låt i huvudet hela tiden. Baby baby liksom!

Dagen har varit en bra dag! Shopping shopping! Bilder kommer sen på de jag har köpt.

Åkte in med Johanna vid 10.46, det blev inte stressig morgon. Men jag hann med bussen. Det var jättefint väder ute och jag trivdes i min skinnjacka.

Och jag förstod inte hur det kunde snöa hos Oliver (?).

Och sen när jag hade klivit på bussen började det även att snöa här! Ursäkta! Det är mars och det ska inte snöa nu, men som Johanna sa om det snöar sent så blir det en fin sommar. Så det får vi hoppas på.

Jag blev nöjd med alla inköp, även med min tre par skorna som jag köpte!

Puss på skor!

Och även puss på Oliver som jag saknar.

Puss jullan!

Och en sak till ! Melodifestivalen låtar har jag blivit beroende av nu och när det snöar ute är Fridas låt en bra sak!

M an ska aldrig säga aldrig för aldrig var ju då!


Kommentarer
Postat av: elin

visst är det irriterande att ha den låten på hjärnan? :D

2008-03-17 @ 21:35:37
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0