Trust Me

  

kan ni tänka er att jag har tid att sitta här och skriva, men jag är faktiskt snart klar med min hemtenta. fy fan det har varit jobbigt. men så klart är man smidig och är ute i sista sekunden med att börja med ett arbete. men jag ska blir klar i kväll med det! och jag har två frågor kvar. och det var 8 från början. så jag hinner göra klart det på 45 min om jag jobbar hårt. och 45 min passar mig perfekt för då kan jag överraska min pojkvän om att jag är klar med mitt pluggandet och vi kan mysa hela kvällen. för sen kommer vi vara ifrån varandra hela veckan.. jobbigt men sant.
så nu är det råå plugg som gäller.

dagens bästa: jag tar en repris: alla underbar sms man får!
dagens sämsta: att jag inte ska byta linje som min mentor tycker och att jag börja blir förkyld igen :O

puss jullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0