Våga Vara Rädd

Oj va jag är glad just nu och oj vad allt är bra !

Gårdagen var rolig. Började kanske inte så roligt, fick funktionera två matcher i rad. Men jag fick se på lite matcher så det var ingen fara. Titta lite sedan på när min elus var grym på elit matchen. Du är bäst älskling !

Sen var det mat, tacos! Med soffi och elus. Vi hade de riktigt mysigt. Snackade och skrattade som det inte går att undvika när man är med två vallentunare.image96


Senare film med Oliver och Tobbe, film var sådär, men sällskapet var bättre. Sällskapet fortsatte med att sova i en halv timme kanske och mysa lite. För sova gick inte, vi blev väckta av stora volleyboll killar som hade vunnit allsvenskan. Ingen lugn stund på flera timmar.

Men det var roligt att titta på.


Nu är klockan inte så mycket som vanligt, jag kan inte sova länge. Klockan är 09.15 och det var nästan bara bra att jag kom upp, måste göra mycket idag. Och det är så otroligt skönt att vi är lediga från skolan. Får lite mer tid till att börja skriva.

Och mer ledig tid att mysa på !


Det känns verkligen bra nu och det är skönt. Även om det gick lite snabbt fram så är det bra!


Dagen bästa: vi säger gårdagens bästa : tillsammans + galna volleybollare.

Dagens sämsta : att jag måste plugga som fan!


Pusspuss jullan!

<3 O

                                               


Kommentarer
Postat av: elin

allt är bara bäst när allt går bra :) och du är för övrigt jävligt bra älskling du med!

2008-03-03 @ 13:01:35
URL: http://eluz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0