j.

Dagarna försvinner från oss.

Dagarna försvinner från mig.


Tiden är knappt nu, så otroligt skönt. Snart är det lov! Ett långt sommarlov. Men jag känner som jag brukar känna på sommarlov att jag är för stressad, att jag går och väntar på att skolan ska börja eller vad jag än ska göra efter sommarlovet. Som tex mitt förra sommarlov va sådär, först jobba på jobbet som jag var nervös över i tre månader och flytten som jag var nervös över i flera månader..

Jag vet att det kommer komma något sånt som jag kommer vänta på.


Det är inte lång tid kvar.

Snart försvinner tiden.


Puss jullan!

Myspys låt!


Kommentarer
Postat av: Shit,

Väx upp, du skriver som en tioåring som knappt vet vad meningsbyggnad är.

2008-06-08 @ 20:05:34
Postat av: Lisa

jullan det är dags att uppdatera!

2008-06-10 @ 01:09:53
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0