j.

Jag längtar mer och mer efter sommarlovet nu.

Det är ca 15 skoldagar kvar!

Och på de skoldagarna ska jag hinna göra ett samhällsprov, ett naturkunskaps prov, redovisning historia, natur inlämning och matteprov och eng redovisning. Men det är ju helt okej om man säger så!! Höhöh


Mamma ringde innan och hon sa att hon hade fixat ett sommarjobb åt mig. Ja!

Beachtränare för de som vill träna med mig de två sista veckorna innan skolan börjar! Haha. Vilken lycka! Vara ute i solen och göra de bästa som finns! Puss på de!


Hur jag mår?

Ja, en bra fråga. Jag är lite trött. Mitt eget fel. Orolig för träning.. vill inte gymma och inte prata med martin.. vill egentligen ut och springa inför Fredag när vi ska springa slingan.

Jag har inte ont i min rygg något mer. Inte nu i alla fall! Men vi får se hur det går.


Jag ska hem på fredag! Ja! Morsdag på söndag. shopping med mamma och kanske fest med änglarna?

så klockan är nu 14.56, träningen börjar 16.00. jag hinner då på den här tiden om jag är snabb och bra så börjar jag plugga nu som jag och britt sa!

just det, nästan g. vecka 23 g i matte!

puss jullan image134


Kommentarer
Postat av: cp-sara

ses i helgen! vi får se till att vara lite bara du och jag tycker jag

2008-05-19 @ 15:30:52
URL: http://shera.blogg.se
Postat av: Jullan

du betyder så mkt för mig

2008-05-19 @ 18:35:11
Postat av: saura

:D:D men på fredag är det vattenkrig mellan petri och borgar! (som mitt utskott anordnar;)) sen ska alla bli vänner så ska vi grilla och festa =) så du kan ju komma sen på kvällen om du vill för linn ska i heller inte komma fören då :)

2008-05-20 @ 18:20:35
URL: http://shera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0