j.

Måndag 26 maj : inget i skolan. får rehab av Kalle
Tisdag 27 maj: ? om morgon träning jag tror inte det. samtal med Britt 13.25
Onsdag 28 maj : NATURKUNSKAPS PROV.. träning.
Torsdag 29 maj : ingen sov morgon.. till statsbiblioteket med britt. Redovisning med Lisa om mode.
Fredag 30 maj : MATTEPROV! om jag får G eller ej..
Lördag 31 maj : ?
Söndag 1 juni : ?
Måndag 2 juni: engelska tror jag ?
tisdag 3 juni: engelska tror jag ?
Onsdag 4 juni: NATURKUNSKAPS INLÄMNING. slutar 10.50 !!
Torsdag 5 juni : STUDENTEN! åka hem till Oliver
Fredag 6 juni : hemma hos Oliver
Lördag 7 juni : oliver
söndag 8 juni : oliver
måndag 9 juni:  ?
Tisdag 10 juni: ?
onsdag 11 juni : ?
Torsdag 12 juni: mentors dag
Fredag 13 juni : SKOLAVSLUTNING!

inte mycket kvar nu !!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kanske du kan trycka in mig någon dag så kan vi gå till stan o ta en glass o mysa innan du åker hem julia :D

2008-05-24 @ 15:11:20
URL: http://jessicapauline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0