j.

det finns inget bättre än att vara hemma i svedala.
jag trivs så bra här.
kvällen blir att titta på melodifestivalen med familjen! mums.

dagen har varit jättebra, började med att jag och mamma åkte in till Malmö för att shoppa lite!
fick de ena och de andra av mammis i dag, shopping humör gillar vi! sen gjorde jag dagens miss att glömma mitt kort hemma innan vi skulle åka, så mamma var tvungen att betala allt !
men det blev ett linne, en klänning, 2skor och lite smått och gått. det var en bra dag, och till slut på dagen fick jag en kamera med :D ja, som jag hade längtat! nu blir det en massa egobilder till bloggen..

så ska dra nu och heja på Sverige i melodifestivalen!

puss jullan.
jag älskar dig..
tänker på dig ikväll, är speciellt jobbigt att vara utan dig nu.
du är min oliver<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0