j.

jag kan inte säga att jag är sur.
men det är en del som jag vill ha med.
att höra av sig så mycket man kan, och speciellt när man är ute.
men det är inget så. men...

blä, för Ryssland. jag somnade innan allt var slut. men det är inte ovanligt. jag drömmde att Sverige kom 3a :O och Island vann. man kan ju alltid drömma..

dagen ser ut att försöka tidigt som möjligt träffa sara, och linn kanske beror om hon är vaken och så. för halv 2 åker vi in till malmö och äter mordagsmiddag med släkten... ganska segt. mycket segt!
sen åker jag till falköping.
men just nu vill jag bara stanna i svedala. att vakna i min säg här i svedala istället för att vakna i Falköping och veta att nu blir det en jobbig dag...
så snälla låt dagarna gå snabbt nu inför sommarlovet!!

puss jullan..
vill alltid vara med dig.. <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

bra julia! :D

2008-05-26 @ 12:25:30
URL: http://jessicapauline.blogg.se
Postat av: Lisa

Vi snabbar på dagarna inför lovet!! jag vill heeem:)

2008-05-26 @ 13:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0