j.

Musik för hela slanten idag, fick lite ny musik av lisa.
 Och sen la jag in den på min mobil för en viss söt person har min Ipod så jag får leva med min mobil så länge. Hade många låtar att lägga in för min mobil sladd är cp men då kom Elin och räddad mig och gav mig en bra uppfinning.

Skolan idag var mycket bra, började 8 och slutade 12 och de var kul i matsalen.

Eftersom det ska vara två matcher i helgen och jag har ont i mina knä passar jag på att vila knäna idag, en bra idé. Får då två dagar att vila på. I morgon och idag. Helgen kommer vara åka buss och spela volleyboll. Två borta matcher..


Dagens bästa : fick reda på att jag har sovmorgon i morgon

Dagens sämsta: att de borrar och har sig här i lägenheten så det är omöjligt att sova, fast de som borrar är ganska snygga(!) 10 91 tjejer som springer runt och fnittrar runt om dem hade de kanske inte förväntat sig!
   Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: Lisa

fnizzzzzzzzzzzzzzzzzah ** ;)

2008-11-13 @ 20:01:32
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

det är så himla jobbigt ju! som värsta handikappet nästan :P

joo kanske.. jag hoppas det! =) men vi ska få främmat av mina släktingar från värmland, o antingen kommer de imorgon och då kan jag inte slita mig, men om de kommer på lördag så klart jag ska kika! =) ska du? <3

2008-11-13 @ 20:35:45
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
Postat av: cajsa

ja det vore ju jättekul verkligen,

när ska ni dit? :)

kan ju prata mer om det i skolan imorgon goding

2008-11-13 @ 21:23:43
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0