j.

Det snöar och det snöar inte, det har snöat hela dagen. Det är fint, men det är kallt. och sen kommer det försvinna lika snabbt igen, läste i tidningen i morse att de skulle bli +7 på torsdag så allt kommer försvinna igen.. fy! Om det nu har kommit kan det lika gärna stanna.

Min blogg har varit lite död, men jag har inte haft någon lust att skriva. Visst jag har gjort jättemycket roligt. Spelat match som vi förlorade kanske inte var roligt men de andra som jag har gjort i helgen har varit ett +.

Göteborg var mysigaste ever och lisa gjorde min helg. Söndagen blev slapp dag nr 1. Sängen med my love hela dagen!! Längesen jag hade en sådan dag och de behövdes.


Måndagen är snart slut, bara träning kvar sedan mys med my love.. Träningen blir sen idag, som de har varit nu den flesta måndagarna sen vi började 2an


Mot träningen i snöstormen med matilduz, det kan inte bli bättre!


Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: Lisa

höhö jag kom in på din blogg i rätt minut! en efter att du skrivit, moahihihi

2008-11-24 @ 15:14:36
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/
Postat av: L O O

Är det snö hos dig med?

2008-11-24 @ 15:24:08
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0