j.

Man kommer på de minst anade när man duschar, ganska konstigt eller inte, för det är så man slappnar av och alla tankar bara åker ut. Som man tänker på vad alla har sagt till en, vad som har hänt under dagen och vad som kommer att hända..

Dagen har inte varit så märkvärdig. Jag har halkat typ 100 gånger, det är inte lätt att vara tjej på vintern. Man vill ha sina fina skor men den lilla klacken på, men då är olycka framme lika snabbt. Så till sist när jag hade halkat till typ 7 gånger så började jag själv skratta lite lätt för det är ganska komiskt att jag lyckas halka heela tiden..

Mitt skåps nyckel är sönder(!) så jag kommer inte in i mitt skåp. Hjälten lisa hjälper dock mig så jag får låna hennes underskåp, men jag ska ta tag i de när jag har tid. Samtidigt när jag ska ta tag i allt annat.. kommer en dag för det med..


Kvällen blir en lugnt kväll. Ska försöka att sova tidigt behöver det inför morgon dagen, 6 lektioner. Fast det blir ingen träning för min del i morgon, mina knä pallar inte mer snart..


Dagens bästa : 91 gänget börjar blir ett gäng igen!

Dagens sämsta : jag kan inte hjälpa att jag har dyslexi och det är jobbigt...........
puspuss jullan! jag är kär i dig!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är en hjälte! :D:D:D Och du, vet du vad du är? En söt och trevligt uppiggande vän, det du! <3

2008-11-25 @ 22:03:27
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0