j.

Idag gick klarade jag att göra hela mitt Rehab program. Och fan det var jobbigt. Eftersom jag inte har tränat mina benmuskler på flera veckor så blir jag inte förvånad som jag vaknar upp i morgon med träningsverk.

Jag har en ordentlig sovmorgon i morgon, klockan 11 börjar jag! Mums.

Dagen har varit en normal torsdag, förutom att tidningen var i vår klass och frågade ut oss lite om cita slow. Eller shita slow som våran älskade Helena råkade säga en gång. Kom även i den bästa gruppen någonsin, lovar att våran älskade Helena gjorde så bara för att jag sa att jag inte ville ha ett extra utveckligsamtal med henne. Tror hon smider sina planer när ingen annan ser på. Blev som sagt Rehab hela träningen lång, lång och lång, kanske jag inte ska säga, mer en halv timme efter teorin.

Efter träningen iväg till kyrkan för att umgås med Lis och lyssna på våran vän Martin när han fyllde kyrkan med trumpet ljud. Riktigt mysigt.

Jullan laddar även till morgon dagen!

Jullan tänker mycket på sin pojkvän som pluggar röven av sig!

God natt säger Jullan även ikväll!


Lite låt till dagens inlägg, Rehab med Rhinna!   


Kommentarer
Postat av: cajsa

IMORGON (y)<3

2008-11-28 @ 00:14:54
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0