j.

Jag tror det var tredje världs kriget i går i Göteborg. Sebastian valde att vara Hitler och jag vet inte vem jag ska vara har inte bestämt mig än. Men kriget la sig ganska snabbt och vi hade en bra lördag tillsammans.
Jag är kär i den killen asså!

Jag sov länge idag! 11 vaknade jag av ett sms av mig mammi. Sen började det att städats, för i morgon ska det vara städat i hela huset när Ingrid kommer och tittar till oss..

Klockan halv 5 ska vi vara i feja och kl 18 börjar matchen mot Karlstad. Jag mår bra i kroppen nu, fast min näsa har börja rinna(!) och mina knän gör ont. Men då är allt som vanligt eller ?

Får de om jag det så att jag hoppar i dag eller om jag vilar min knän idag och spelar i morgon. Som jag känner nu är mina knän skit... får vänta och se!


Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: Lisa Jiiiii

spara knäna till imorgon för då ska vi krossa ! :D

2008-11-30 @ 15:19:53
URL: http://required.blogg.se/
Postat av: matilduz

tredje världskriget :P fan vad kul :)

2008-12-01 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0