j.

November har börjat och jag kanske blir prinsessan av November.


Jag har fortfarande inte ork till att skriva ett långt inlägg. Har egentligen inte tid, ingen ork, och jag har inget att skriva om.. vet bara att jag har två matteprov i veckan som jag måste klara. Eller framför allt ett av dem. Matte A prov på torsdag, de känns helt okej. Men inte bäst, de måste kännas bäst innan torsdag morgon, innan kl 8, innan jag går in i aulan, innan jag sätter mig ner och läser den första frågan. Matte B provet lägger jag lite längre bak, vet inte om jag ska prata med min lärare och fråga om jag inte kan få göra de tex. på måndagen eller något ?


Nej så det här veckan blir matte, bara matte. Fast den har börjar med mys S, och ont i min rygg, telefonräkning(!!!) tråkiga dagar i skolan, en bra träning och en dålig träning.

Jag ser framåt och se hur veckan slutar, för den har börjar lite blandat.

En annan sak som jag vet är att Peter LeMarc är så bra!


Pusspuss jullan.

 s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0