j.

Hösten har försvunnit och istället lever vi nu i ett mörker.

Sitter och gör de där lite onödiga. Ni vet lägger in alla bilder på kameran. Både från när jag var hemma, från Halloween och från 80-tals festen och lite andra bilder. Egentligen ska jag plugga, men jag har pluggat och jag säger till mig själv att jag klarar de. Och den frågan får jag svar på i morgon, och framför allt om två veckor när jag får tillbaka de.. Jag är nervös nu, undra hur nervös jag kommer vara då eller ?


Dagen har varit en helt okej dag. som alla andra dagar i skolan. Som alltid på onsdagar är de våra värsta dagar. Fast även om det är SP07b värsta dag var den helt okej. Dagens höjdpunkter var skridskor åkning och historian. Det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde under den lektionen!


Jag laddar inför morgon dag. försöker samla mina krafter och de går bra. Lite segt bara..

Men håll tummarna för mig klockan 08-12 i morgon Torsdagen den 6 November. Ska den dagen blir en av den värsta dagen i mitt liv eller en av de bästa?


Pusspuss jullan.

Jag litar på dig, att allt du säger är sant.


Kommentarer
Postat av: www.volleymatilda.blogg.se

Du kommer klara provet imorgon! Ta det bara lugnt och TÄNK så det knakar <3 haha

2008-11-05 @ 21:59:31
Postat av: madde

haha fan vad kul det var på historian!! :D

2008-11-05 @ 22:07:04
Postat av: sebastian

du ordar det sötnos <3

2008-11-06 @ 00:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0