j.

Jag kanske ska dra till med ett långt inlägg ?


Jag började på ett lång men jag avslutade lika snabbt!


Dagen i skolan var fan bra, jag tror till och med att veckan kommer vara en bra skolvecka. Kanske för att vi inte har så mycket i skolan eller för jag har gjort mina matteprov, och när matteproven är ur vägen kan fan allt hända! Eller så har allt blivit flyttat eftersom det är karaktärsvecka. Det innebär att 9:or från olika skolor kommer att besöka våra lektioner under hela veckan. Inte så roligt för oss volleybollare kanske för vi känner ingen som kommer och hälsar på och framför allt så har mitt schemat inte alls ändrats så de gör ingen skillnad för mig om det är karaktärsvecka.

men dagen har varit en bra dag, fick även reda på att vi börjar träning klockan 16, så jag hinner sova en stund innan träningen med! Fast de tär nästan lite bättre att ha tidig träning för då har man tid att göra andra saker med efter..


jag ska ta i tag i saker efter träning, eller i veckan för jag har ju inte så mycket att plugga.


Dagens bästa : jag är din

Dagens sämsta : det regna som fan och jag ska gå till träning..


Pusspuss jullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0