j.

Först mitt knä är skit!

 

De andra vårt förhållande är skit. Vet inte hur vi ska göra, eller hur jag ska bete mig ?

 

Har inte ork till något just nu. Vill bara leva det bra här, orka med allt och må bra! Och jag vet att då måste jag kämpa och göra bra saker. Men de ända jag kan göra är att göra fel hela tiden..

 

Serie starten i helgen var bra förutom mitt knä. Jag spelade bra, stod fint om mig på hemsidan. Både pappa blev glad och jag. Andra matchen mycket bra den med, tredje bajs, kunde inte spela för mitt knä. Som resulterade till att jag nu inte kan knappt gå på mitt knä.


Men nu ska jag duscha och försöka komma på bättre tankar och verkligen tänka på hur jag vill ha de…

 

 

Puss jullan!


Kommentarer
Postat av: elin

jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut

2008-10-06 @ 12:24:47
Postat av: elin

kämpa <3 !

2008-10-06 @ 12:25:10
Postat av: cajsa

<3

2008-10-06 @ 16:04:07
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
Postat av: Oliver:)

du kan göra mer än att bara göra fel. du kan göra bra saker med:) du är bra! kämpa!<3

2008-10-06 @ 20:09:43
Postat av: mikaela

jag saknar dig !

2008-10-07 @ 22:33:34
URL: http://mikaelalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0