j.

Jag har blivit lurad av mig själv.


Jag mår bra! Jag skrattar åt de bara. Jag är med dem jag tycker om och de räcker för mig.

Dagen har varit bra. En underbar höst dag! en dag som har gjort mig glad. Olika orsaker till de. Pluggat och städat, tagit promenader och bara myst med bra personer.


Egentligen vill jag inte lyssna men jag gör de ändå.


En sak som jag måste erkänna för alla!

Jag saknar E....


Pusspuss jullan!

Kan säga de igen, jag mår bra nu och ni andra kanske ska glädjas med mig istället för att tycka allt är fel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ganska svårt att skriva hela namn va? lättare med bokstäver lr?

2008-10-20 @ 00:26:04
Postat av: julia

du ska inte säga något för du skriver inte heller namn. skämms du över vad du tycker elr?

2008-10-20 @ 07:57:52
URL: http://juliettte.blogg.se/
Postat av: rebbbbi

hihihihi bra julia :D:D:D<3<3<3



och du anonyma, bara lägg av, det är inte lönt att du håller på... palla

2008-10-20 @ 08:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0