j.

You don't know how lovely you are.


Ni vet när man bara vaknar upp och är så trött att man inte vet var man är ens. Så kändes de just nu. Klockan 14 blev jag otroligt trött, la mig i sägen med mysig musik i bakgrunden och blundade. Inte så bra kanske för jag vaknade nu vid 17. jag lyckas alltid göra så här. Och det är så extremt skönt. Fast inte den känslan att inte veta var man är och vad man gör.


Dagen var har varit bra en så länge, fast kvällen har inte börja än ju. Det blev ingen träning för mig, ska vila mitt knä tills i morgon när det är krossa som gäller, sen har vi geografi prov i morgon med.. bhuu.


Ni kanske kommer ihåg att jag skrev att jag tyckte om hösten, men obs bara när det är fint väder.. nu regnar det och är kallt!


Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

fin bild gumman! =) lycka till imorgon förresten, jag kommer tyvärr inte kunna va med för vi har konsert.. men hoppas det blir en bra match =)

hahah på tal om att vara trött! en gång när jag åkte på bussen vaknade jag till och tänkte 'nej, inte skola! jag oooorkaaar inte =(', men sedan förstod jag efter ett litet ögonblick att jag var på väg hem :P haha

2008-10-20 @ 19:13:09
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0