j.

Dagen är avklarad. Började med extra matte, de gick bra! Jag och mina roliga killklasskompisar klarade de tillsammans. Sen historia, går segt fram med de jävla Indianerna.. kommer inte vara de roligaste jag någonsin har gjort ett arbete om precis. Sen kom provet som jag hade kämpat med hela dagen igår, hela natten och morgon. De gick bättre än förväntat. Men vi har inte fått tillbaka de än så jag kan inte vara säker.. men som jag har sagt tidigare, om det inte går nu så går de kanske en annan gång. På svenskan och engelskan var det som vanligt inget roligt hände. Sen lite extra matte till på köpet! Jag kommer fan klara matte A provet! Jag måste göra de..


Efter skolan var det att göra tagga inför match, började lite segt med huvudverk och trötthet. Blev uppmuntrad innan jag åkte och de var positivt. Laddad inför matchen försöker man lätt att få i sig lite mat, de går aldrig för mig..


Match började, och alla var taggade tyckte jag de såg ut som (?) men de blev inte riktigt som vi hade tänkt oss kanske.. vi förlorade mot Falköping till och med utan Cissi, tänk då se om vi möter dem och Cissi är med...


Kvällen blev en pizza kväll med mina sambosar. Så nu känner jag smaken av pizza i munnen men jag känner även doften långa vägar från köket.


Jag ska snart hem, jag kan inte förstå de än.. (!!!!)


Pusspuss jullan.


Kommentarer
Postat av: o

haha du är sjuk

2008-10-23 @ 09:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0