j.

Tåget går från stationen om 49 min. Har lockat mitt hår klart precis. Tror det är nog bra jag i hela världens som pallar gå upp och locka sitt hår när man ska åka tåg. Men jag tycker det är en viktigt sak att se bra ut, speciellt på tåg och flygplan.


Gårdagen var det match, derby. Rig B - Rig C. 4 timmar innan spelet skulle börja fick jag reda på att jag skulle byta lag. Jag skulle spela i Rig C först men en snabb ändring blev det Rig B. och tur kanske de var, för Rig B vann. Min insats i matchen var sådär. Inte min bästa match, men jag kanske inte kunde släppa tankar från att de var lov (!!) men jag satte match bollen, bästa spiken av mig under matchen.


Nu börjar klockan springa iväg, ska väcka den bästa och sen åka ner till stationen för att åka en timme till Göteborg och vänta där i 40min ( blir 40 min på espressohouse) och sen åka till Malmö i 3 timmar! Jag ska hem idag! Tanken har inte kommit in i huvudet än. Jag ska få umgås med mina änglar i 9 dagar, träffa min släkt och bara slappna av!


Fast en känsla vill inte att jag ska åka. Jag har haft en bra vecka och jag vill ha fler bra veckor.


Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: cajsa

hoppas du får ett underbart lov hemma :*

2008-10-25 @ 09:53:52
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
Postat av: sebastian

buhuhuh kommer saknar dig <3

2008-10-25 @ 10:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0