j.

Ett lugnt har blivit min vän.

 

Lugnet kommer vara en vecka, en hel vecka kommer jag att vara i Svedala. Eller i 9 dagar.

De 9dagarna har börjat bra, jag har inte gjort ett skit. Kom med tåget på lördag eftermiddagen efter en underbar natt! Pappa stod och väntade på mig och vi gick en runda i sköna Malmö och insåg ganska snabbt att i dag var de ingen bra dag att och gå omkring ; för mycket folk som har fått lön precis.

 

Pappa körde mig direkt hem till min Linn. Vi pratade, Jenny kom och hon fick mig på så mycket bättre tankar! Blev så glad att få prata med dem, och de förstod verkligen! Love på dem!

 

Idag har de varit shopping, trodde jag. Men jag har fått någon förbannelse över mig. Jag hittar inget nu för tiden..

 

Det är jobbigt, jag saknar dig!

 

Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: sebastian

jag saknar dig meeed :(

2008-10-27 @ 01:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0