j.

Tisdag på höstlovet.

 

Ett tips, gå aldrig i dåliga skor när du ska shoppa en hela dag! Och om du verkligen vill de fortfarande, ta med dig extra skor så du kan ta på dem när du får ont!

Gör inte som jag.. gå med obekväma skor i malmö.

Men jag hittade riktigt bra köp idag, jag fick min pälsväst. 150 kr(!!!) sen lite annat skoj.

Dagen fortsatte med att min mobil ringde varje minut, beställa tid, missa in de, hur mår du. Var de vanligast meningarna som sa i min mobil under buss resan.

Väl hemma fick jag äta snabbis och åka ner till körskolan. Skulle gå på handledarkurs med pappa. Och fy fan! Det är inget jag gör igen, de var de tråkigaste på länge asså. Sitta där i 3 timmar och bara lyssna.. träffade bonnie ! vi tittade lite då och då på varandra och himlade med ögonen och tittade samtidigt på klockan.

 

I natt blev jag glad. Men även ledsen, och jag fick ta tag i mig själv och verkligen förstå hur jag känner, att jag känner något bra.

Du gör mig stark och lycklig!

 

Morgondag, blir malmö besök + doktersnack..

 

Pusspuss jullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0