j. <3

Ett annat bra inlägg som jag blev tvungen att skriva nu!  

Jag saknar Svedala!


Jag saknar Sara, alla hennes och mina telefon samtal. Lång och roliga. Alla promenader, alla möten vid stjärnlivs för vi pallar inte cykla till varandra för det är för långt. Jag ger henne just nu en tanke för hon har mycket i skolan!   





Jag saknar Linn, jag behöver hennes stöd nu. Ganska mycket mer än jag har behövt innan. Men Linn kommer alltid att vara vid mig det vet jag. Hon har lärt mig allt jag kan. Jag saknar att jag bara kan vara med henne. Bara vara, bara komma och gå in och skita i hur jag ser ut eller hur jag mår bara få vara.


Jag saknar Rebecca. Varför ska vi missa varandra på lovet. Nu när jag saknar dig som mest! Jag behöver mode tipsen, ta upp till Falköping! Behöver ditt skratt, behöver dina kramar och framförallt behöver jag hela dig!


Jag saknar Johanna. Johanna, världens mest snällaste människa som finns på jorden. Jag saknar att ha någon som bryr sig lika mycket som dig! behöver dig, behöver någon som bryr sig lika mycket som just du gör!


Jag saknar alla andra med! Jenny, min party pingla! Bonnie, gulliga Bonnie. Sara H, längesen vi åt Kina mat, för jag växer inte mer...


Kommentarer
Postat av: rebbban

jag saknar dig meeeed <3<3<3 behöver fnissiga och söta julia just nu!!!!!

2008-10-20 @ 08:38:43
Postat av: shera

:') saknar dig med!

längtar till jullan kommer till svedala<3<3

2008-10-21 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0