j.

Du är så bra!

 

Nu har dagarna bara sprungit iväg, snart ska jag tillbaka.

Gårdagen var en jävla skit dag. Gick bra inne i Malmö, prat och shopping (!)

Vidare till Svedala gick allt bara skit, jag kommer inte få ta sprutan, de är positivt för min del för jag är så rädd för att sånt som sticker. Som mamma sa var de en bragdmedalj bara att få in mig på vårdcentralen!!  

De flesta som jag pratade med under den senaste tiden efter vårdcentralen var inte såå glada.

Men de la sig ganska snabbt, lite sömn och choklad som tröst gick jag vidare snabbt.

Det blev en lugn dag, en lugn onsdag. Träffade Sario! Åh vad jag tycker du är bra!

 

Den här dagen blir det mattesuga hemma hos Linnis om hon kan vakna någon gång. Sen tar jag den vanliga 141 in till Malmö där jag ska få träffa en tandläkare.. blir även lite shopping tror jag, ett par skor kanske (?)

Nej, jag ska köpa lite mer saker till min outfit tills i kväll, kvällen kommer att tillbringas hemma hos Johanna!

det är tjejerna i kväll!!!

 

Du är verkligen den bästa jag vet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0