j.

Något mer jag vill säga ?
Jag kan säga att jag mår bra (: har precis pratat med min bästa vän, linn och hon gjorde min kväll till en bra kväll.

gårdagen var även en bra dag, ingen skola pga knäet :( pratade med kalle ska vila till torsdag och därefter se vad som händer. och då alla som vet är det slingan i morgon och jag missar den (otur) och jag har inte sprungit den någon gång så jag kommer väl få springa den tre gånger i vår då (?)
kvällen blev jättemys! jag och lisa började med att färga mitt hår sedan titta på mamma mia och åtkladdkaka!
kan inte säga ngt annat än supermys!

en sak till! : kan inte sluta älska låten ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vår sång typ ju ;) :D:D::D

2008-10-08 @ 14:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0