j.

jag vet inte rikigt vad jag ska skriva här.. men någo jag vet är att har haft en bra dag !
fast jag var riktigt trött bara.. mitt eget fel (!) dagen gick ganska snabbt förbi.
den började med spanska, vi tränade tills språkdagen (den dagen vi kommer att skämma ut oss inför alla 2:or som har språk). fick även sluta lite tidigare där. sedan var det historia, helt okej. skrev om mina källor... går inte framåt.
sen skulle jag ha redovisat en engelsk sak, men blev inte så hade spanskaprov istället. som gick bra, även om jag inte har haft spanska sen 9:an och bara 3 veckor lektioner i 1:an. men men det gick bra :D
sen hade vi matte, jag fattar inte varför matte b ska finnas (?) matte a fattar jag, det är bara för vi ska klara oss i livet med matte. men matte b helt jävla onödigt men framför allt så jävla svårt..

så nu blir det träning snart som gäller, kommer nog kanske bli roligt :)
ikväll får se vad som händer!
men i morgon blir det gbg med lisa ! wiiehooo!

pussipuss jullan
dagens + : har varit glad idag!
dagens - : dåligt väder..

dagens tjej!
lisafisa pettersson!

Kommentarer
Postat av: Oliver:)

haha gullig bild:)

2008-10-10 @ 18:40:18
Postat av: Oliver:)

puss

2008-10-10 @ 18:40:46
Postat av: cajsa

ni är väl för söta :)

2008-10-11 @ 13:14:42
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
Postat av: Cecilia

hahaha vilken gullig bild! :D jag saknar dig med!! o jag saknar också att vara i lägenheterna, har varit lite jobbigt det sista bara.. men jag kommer nog o hälsar på imorgon; är ni hemma då? =) <3

2008-10-11 @ 17:50:37
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0