j.

En bra dag hit och en dålig dag dit. Jag går och vrider mig själv och mår bra vissa stunder och mår bra vissa stunder. Men mina vanliga stunder är att jag sitter och tittar rak ut i intet och vet inte hur jag ska bete mig.


En ny skolvecka börjar i morgon, vet inte om jag är riktigt redo för den. Speciellt inte efter den här händelserika helgen.

Men de är bara att le och se söt ut!

Sen skit snack kan dra sig i röven om man frågar mig!

Visst jag är så jävla själv en skit snackare! Men jag ska sluta!

För jag vet att de inte är lönt, om man nu vill veta de rätta, gå då till den personen den handlar om. Så alla ni som vill veta hur jag gör med allt, kom och prata med mig. Jag pratar skånska, men jag är kunnig att ändra min dialekt (:


Pussen jullanpullan

Dagens +: vi vann matchen mot Gbg!

Dagens -: jag måste börja prata mer med de folk som jag har ett problem med, alltså inte springa bort från problemen..

Dagens person: REBECCA LINDH! Det finns ingen som har gjort mig så här glad på länge:D


Kommentarer
Postat av: xonx

trevlig blogg :)

Besök gärna min också :P

2008-10-12 @ 17:51:45
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: rebbi

:):):):)<33<3<3<3<3<3

2008-10-12 @ 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0