j.

Egentligen har jag jättemycket att skriva om, men jag har ingen ork alls. Men jag trivs med lov och jag längtar bara till nästa nu! Idag har det varit en underbart fin vår dag i Svedala. Jag har inte varit ute så mycket eftersom jag skriver på min samhälls inlämning som jag ligger extremt efter i. har skrivit 3 sidor kanske och har en bra bit till att skriva. Men jag har två dagar till på mig innan jag åker tillbaka till Falköping igen. Träffat släkten idag, blev en ny väska och en parfym + påskgodis och såklart påsk mat.

 

Påsk middagen var trevlig, åt och pratade, halv sov i soffan, slogs med bror. Precis som det brukar vara när man är hos mormor och morfar. Nu ikväll har det var en lugn kväll, och jag trivs med det. Speciellt när det är så stressigt annars, så är det riktigt skönt att bara slappa en kväll med sin familj. Så får jag ta tag och festa till det lite när jag kommer till Falköping sen.

 

Till Falköping ska jag som sagt på söndag, tåget går klockan 13.08 från Malmö station och är i Göteborg 16.17 och då har jag missat 16- tåget till Falköping så jag väntar in 17- tåget och då är jag alltså framme i Falköping vid 18 förmodligen hungrig och glad.

 

Annat som har hänt i veckan är väl att jag har shoppat (äntligen) träffat blondinerna, tränat (ajajajaj) jag har levt ett Svedala liv i en vecka och jag har verkligen tänk i veckan hur det hade varit om jag hade stannat kvar hemma istället för att flyttat till Falköping…

 

Dagens bästa : Farmor har gett oss vapen ! – Jonte

Dagens sämsta : mitt humör + mitt äckliga hår!!

 

Pusspuss jullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0