j.

Snart så är samhällen klar. Helt otroligt hur mycket jag har jobbat med de sista dagarna. Suttit framför datorn med glasögonen på och skrivit och skrivit! Och nu börjar jag bli klar, mamma ska bara läsa igenom det och sen finslipa det lite. Jag nådde mitt mål! Jag ville ha klart det innan jag skulle upp till Falköping. Så jag inte behöver tänka på det när jag är uppe i Falköping. Fast jag måste lämna in Spanska, Engelskan, och Historian i veckan med som jag inte lämnade in förr förra veckan.. men allt löser sig!

 

Sista kvällen med Familjen nu och det firades med grillat och film.. mys. Ska lägga mig tidigt i kväll och vara utvilad inför tågresan. Pallar inte vara trött på tåget, visst det är jätteskönt att sova på tåget. Men inte att vakna upp sedan och vara helt dosig när man kommer fram..!

Så det blir att packa nu och göra mig redo inför morgondagen. Och som alltid börjar jag bli nervös!!

 

Men som sagt allt löser!

 puss jullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0