j.

Mys mys! Det var gårdagens ord. Jag och david var ute på marstrand och gick och gick och myste. Det var jättefint, både på marstrand och vädret. Jag trivdes bra, både med mitt sällskap och vädret. Så det blev en hel dag i gbg, så vi var mycket trötta när vi kom hem så kvällen blev att spendera framför tv! Och så som dagen slutade igår började den här söndagen den 5 april. Vi vaknade vid 11 och efter det så har vi bara segat i soffan framför the oc avsnitt! Mycket bra!!

 

I morgon ska jag hem! Jag ska hem och jag är glad och lycklig för det. Jag behöver komma hem till min familj och mina vänner. De behöver ta hand om mig och jag behöver ta hand om dem! Mamma fyller år i morgon med så det blir nog god mat efter jag har varit hos tandläkaren.. sen är det påsk med ju i veckan. Alltid lika intressant och mysigt!

 

Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: samira

fin blogg :D

2009-04-05 @ 16:31:19
URL: http://miiahskarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0