j.

Blogg blogg min kär blogg. Nu ska du få lite att höra, va som på julaftonskväll har fått göra..

Buh för att rimma. Och buh för att julafton är snart slut. Men nu är även den här julaftonen slut. Lyckad som allt. Julklapparna då, det blev inte så mycket. Det har minskat med åren men det är ganska skönt. Pengar och en mobil som kommer i dagarna blev det och det är jag verkligen nöjd med!

 

Missnöjd är jag väl att jag får vara ifrån min pojkvän.. fy för så mycket jag saknar honom. Efter att ha haft en underbar vecka i New York så är det jobbigt att vara utan honom.

 

Underbart var det i NY! Som just det är mitt nya mål var jag ska flytta till.

 

Jaja, ha en bra fortsättning så hörs vi förmodligen senare.

Jag är taggad som fan till GP!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0