j.

Äntligen fredag eller hur brukar man säga ?

Veckan har varit en stressad vecka, mycket att göra. Men har jag då gjort allt som jag lovade mig själv och britt att göra. Nej nej nej. Istället har jag sovit ut som fan!

Igår hade vi debatt (!!!) helt jävla hemskt, men det gick bra som tur va. Vi är ett bra gäng vi i samhäll klassen.


Idag blir det skola nu först vid 10, med spanska... sen blir det historia och jag måste nu börja med mitt arbete på riktigt. Sen geografi, vet inte vad det kommer handla om men hoppas vi inte gör så mycket! Sen engelska,,, har någon jävla läxa men jag kunde inte göra den. För vi skulle läsa och läsa och läsa. Det går bara inte.. !


Sen efter skolan ska jag och min lis titta på volleyboll (?) Inget som vi annars gör liksom. Sen vid halv 7 blir det vidare till Malin och sen börja kvällen, och det ska bli en jättebra kväll: D


Bilder och mer gossip kommer på lördag eller möjligtvis på söndag!


Pusspuss jullan!
trolltrolltrolltroll det är vi!


Kommentarer
Postat av: cajsa

OM JAG FATTAR ;D

haha <3<3<3<3<3

2009-02-01 @ 10:46:57
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0