j.

Jag har varit död ett tag.

Men jag lever nu igen, eller jag försöker att överleva.

Jag gör inget om dagarna något mer, vi har inte kommit igång med skolan än, och har alltså då inga läxor. Fast jag ska ikväll lyssna klart på min jävla ljud bok..

Jag tränar inte om dagarna för mina knä, jag gör lite Rehab här hemma. Men äntligen i morgon ska jag få ny Rehab av kalle, och försöka göra den nya.. men det blir ändå att vila i några veckor till.


Skolan går bra som sagt, det är bara lite jobbigt när jag varje gång träffar Klara så lyckas du vara (?) fråga mig inte hur vi lyckas, men du är där jag är och jag är där du är.. det är bara att leva med det.

Jag får även höra från de flesta att jag ska leva så här, - ' tror du klara dig bättre utan honom Julia'.

Men gör jag det (?) det är svårt att veta nu när det har gått en vecka snart.. men fy fan va jobbigt det är.. trodde verkligen inte det men det suger röv.


Sen vet jag att jag har två bra vänner, Matilda och lisa! Jag vill ge er en stor blöt puss :*

Andra jag inte vill pussa...


Dagens bästa : min ipod är fan bäst!

Dagens sämsta : när du bara gick förbi..
pusspuss jullanpullan


Kommentarer
Postat av: fanny

vi är alltid lika snygga ;) (och bara så att du vet så kan inte jag svara på sms, min mobil har fått fnatt igen. men vi ska festa snart!!:)<3)

2009-01-14 @ 23:02:28
URL: http://fannyekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0