j.

Kvällen blev en bra kväll. Efter maten kom och tilduz hem vi slöade på rummen. Jag pluggade lite historia men blev avbruten av att min telefon ringde av en otroligt söt kille!

Han muntrade upp mig och jag erkände att det skulle vara jobbigt att vara ifrån honom i 9 dagar! Du är bra du!


Efter telefon samtalet hörde jag skratt ifrån elins lägenheten hörde att sofia stod och berättade om min fina serv i helgen höhöh! Jag kom och förklarade hur det låg till och det blev skratt..

Sen hämtade vi upp emmas singstar och började att sjunga som fan! Jag vann över Fredric och det är bra för mig! Det räcker.. haha


Promenad i morgon blir det ja, ner till stan och köpa outfit tills på fredag!!! TAGGA!


Jag saknar dig redan..


Pusss jullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0