j.

Jag tror att jag lever i en dröm eller något.

Och från igår så älskar jag varmt vatten och skumbad!

Dagen har varit riktigt mysig. Även om jag gick upp vid 07.15 och kom till skolan 08.00 och hade ingen spanska.. bara att bli hämtad igen och få uppleva när en coca-cola sprängs i kylen!

12.20 samhäll med Helena och Julia G!

Kvar på dagen är att jag ska traska iväg till träningen nu och köra rehab träning för mitt knä och mage! Sen plugga lite historia och engelska + svenska.


Det har gått över en vecka nu och jag mår jättebra och allt känns så overkligt bra!


Puss jullan!


Kommentarer
Postat av: julia

vad söt du är :) jo det var riktigt skönt att det bara var vi.. riktigt skönt :D

2009-03-26 @ 20:33:31
URL: http://juliagreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0