j.

 Varför lägger man mer tid till sådant som är mycket roligare än det som är tråkigt. Som nu, jag ska egentligen göra klart min engelska för man vet aldrig om jag måste lämna in den i morgon. Jag ska även behöva förberedda mig inför morgonen dagens uppsats. Men det löser sig det med hoppas jag. Skulle även behöva sova.. men även det kommer nog att lösa sig!

Helgen ser ut att bli jättemycket volleyboll som vanligt, det blir nog även lite shopping. Alltså en hel helg i gbg, ska nog även spendera natten där.

               Mycket Robyn i dag ur mina högtalare! Men det är bara positivit! 


Kommentarer
Postat av: Lisa Jiiiii

det är verkligen BARA positivt!

2009-03-26 @ 22:10:51
URL: http://required.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0