j.

En tidigt morgon idag igen. David göra högskoleprovet nu, så det var upp tidigt om jag skulle få skjuts hem! Fast det var lika bra att komma upp för jag ska in till gbg, mamma,pappa&lilebror är där. Det är U17 sm i helgen. Tänkt att det var 3års sen vi vann det. helt sjukt. och i helgen är det kanske dags för Svedalas tjejer att göra det igen, så då får jag inte missa det liksom! Det blir nog även så att jag sover hos Mia, och shoppar upp alla pengar som jag ska spara till New York.

Gårdagen var jättetrevlig, det var våffelparty hemma hos David mormor och morfar! Och jag är fortfarande mätt..


Ska fixa det sista nu, sen ska jag promenera ner till stationen!


Det var längesen jag mådde så här bra, jag lever i en dröm!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0