j.

Friluftsdagen blev en mycket bra dag för mig. Vaknade av ett fint sms vid 07, ett hejdå sms. jag svarade och somnade efter det! vaknade några timmar efter exakt vid 11.27 av ett annat sms av ingen mindre än bästa Cajsa! Hon skrev att hon var nere i stan nu och jag kunde komma om en timme för då var hon klar! Shiit var den första tanken så jag hoppade in i duschen och sen var jag nästan som en ny person. Sminkade mig, åt och började gå ner emot stan. Helt okej väder var det, fast det var fortfarande Falköpings väder. Grått och trist!

Träffade Cajsa och vi köpte lite kul inför morgon dagen, nu är hela outfiten klar och jag är taggad till 100%  sen hann Cajsa och jag med en fika och myste och pratade om allt! <3


När jag skulle gå hem var det så otroligt kallt.. hade verkligen valt fel jacka märkte jag nu.. men jag gick en powervalk hem och la mig i Matliduz säng där jag somnade gott med henne bredvid mig ! pusssss.

Klockan blev 16 och Matliduz och jag gick ner till hallen för att kör rehab. Tråkigt som fan, istället satt vi och pratade med alla andra som med var skadad..

Nu ikväll har jag äntligen blivit klart med min dagbok och ska skriv utvärderingen för historia, sen väntar sängen på mig... en ensam säng. Men det är bara 9dagar + 3 dagar tills jag får vakna upp med en sötsak.


Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: cajsa

en superbra dag med min superbraiga julia.

puss på dig, min älskling!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-05 @ 21:18:26
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0