j.

Fredag = ålle.

Lördagen = jättemysigt hemma hos min nya söta vän, Cecilia Gustavsson! Jag behövde kommer bort ifrån lägenheterna, och komma till ett ordentligt hem. och det gjorde jag. Vi satte oss i soffan och pratade om allt. Och inte nog med det så ringde mig telefon två gånger under kvällen. Först av en eluz, som frågade hur jag mådde. Puss!

Och sen bara 1 min efter ringer min telefon igen och det är inte vem som helst som ringer utan.. David! Han sa att han mådde jättebra och hade det jättekul och att han saknade mig. Jag blev så otroligt glad! Men jag upptäckte även hur mycket jag saknar honom.. men nu är det bara måndag,tisdag,onsdag,torsdag tills han kommer till Sverige, fast vi ses inte fören på Fredag.

Så jag gick hem vid 23.30 och somnade skönt.

Söndag = vaknade av att eluz panik kommer in till mig och lånar mina nycklar. Efter det började jag att plugga, min novell är klar. Inte alls bra men klar. Jag har pluggat matte, ätit, sovit och nu ska jag gå och rulla boll snart på killarnas match. En helt vanlig söndag i volleyboll huset.

Blir så arg att mina sms till David inte kommer fram.. de skickas men de levereras inte..

Det har även gått en vecka idag..


jag orkar inte bara me mer skit. Allt jag behöver är att ni är mina vänner liksom.


Pusspuss jullan!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

nice!

2009-03-08 @ 14:37:08
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0