j.

Tid att för blogg kanske.

Ikväll är det debatt och jag har en vagel under ögat som gör så jävla ont.

I natt kommer D hem och jag tror nog att natten bli hemma hos honom. Även om jag kommer vara död i morgon. Kanske värt det!

I morgon ska jag hem till Svedala.

lördag ska jag spela u19 kval, och jag är jättenervös. Ska förmodligen passa.

lördagskvällen hem till Linnsan.

söndag shopping med mamma, skor i alla färger vill jag ha!

Måndag är jag fortfarande hemma i Svedala och då ska jag fixa visum tills vi åker till New York!


Veckan har gått snabbt och jag har fått reda på att jag inte få träna på några veckor till, jag har kört beach09 på gymmet och haft matteprov. Det har varit vår väder och det har snöat. Så allt är som det ska vara i Falköping. Jag har även åkt jättemycket bil med min underbara körkorts vän Madde!


Pusspuss jullan.!


Kommentarer
Postat av: katta

JULIA HAR EN FINNE I ÖGAT ! :D

2009-03-12 @ 23:38:02
Postat av: madde

jullan <3 :D

2009-03-13 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0