j.

För en stund sedan sprang jag runt och letade och gnällde för jag var så otroligt arg för jag inte hittade min ipod... men jag hittade till slut när jag satte mig ner och verkligen tänkte efter! Den låg i min jeansjacka! Så nu är den på rätt plats igen, i högtalarna!

Nu är det bara att leta efter kamera batteriet... hur lyckas jag (?)


Men jag mår väldigt bra annars, är så himla glad. Det har börjar att pirra i magen. Lite jobbigt bara att han ska åka iväg i morgon och inte kommer hem förrän på fredag och vi kanske kommer att missa varandra då för jag ska hem den 13..


Skolan är jättejobbig, fast jag har inte fattat det än typ så jag är inte så sönderstressad än. Men det kommer väl snart..!


Kvällen blir mys!


Pusspuss jullan!

Och lisa du får kalla mig jullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0