j.

Tänk att jag har nu orkat att blogg i varje dag i nästan en vecka! Härligt, mycket! Just nu sitter jag och skriver en svensk inlämning som inte kommer bli klar tills i morgon, men får skicka in den i morgon kväll tror jag! Känner för att somna tidigt ikväll, längesen jag hade en tidig kväll det är kanske paradise hotels fel

Uppsatsen idag gick snabbt och enkelt. Jag vet inte om jag skrev för lite men det är svårt att avgöra det på dator. Fast det gick säkert bra förhoppnings vis. Underbart var det att börjar vid 8 och sluta vid 10!

Nu är det bara sängen som väntas, svenskan blir klar i morgon istället. Sömn är det som behövs nu ingen svenska.


Kommentarer
Postat av: karro

bra julia jag läser :)

2009-11-23 @ 08:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0