j.

Skulle egentligen inte bli någon träning för min del idag men jag blev så sugen när jag kom ner till hallen.  Så två timmars boll idag, och det gick helt okej. Behövde träna servmottagning så det var nyttigt, eftersom vi inte har någon träning för Oden cup stoppar det!

Just det, de hände idag igen. Vi hade tydligen svenska i morse som ingen hade sagt åt mig. Yes vad jag tycker om det.

Helgen ser ut så följande : i morgon börjar Oden cup så förmodligen blir det att sitta där en stund, lördag händer det inte så mycket tror jag, eller jo Emma kommer hit. Har inget planerat på söndag förutom att det är match kl 15.00


Kommentarer
Postat av: cajsa

fika med mig imorgon min prinsessa!

2009-11-20 @ 17:42:58
URL: http://cajsamohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0