j.

Lördagen den 5 september

Regn, regn och lite till regn. Hösten börjar komma till Falköping och då är det inte ovanligt att regnet faller ner. Det är bara att ta på sig bra kläder.

 

Träningen igår varade bara en liten stund eftersom mina knän gör ont, ska vila upp mig nu inför Tjeckien.

 

Gårdagen var en trevlig kväll. Har inte gjort något speciellt flera fredagar i rad nu och jag trivs med det. Det är verkligen underbart att bara ligga i soffan framför en bra film eller som jag och David har gjort nu de flesta kvällarna i veckan, åkt ut till Gökhem för att spela kort och fika. Dagen ser ut att bli ganska lugn. Ska kanske med Davids syster och titta på när David spelar golf. Men det regnar som sagt och att stå på en golf bana och frysa är inte så kul!

 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0