j.

Onsdagen den 2 september

I går kväll mådde jag skit, var ute i gökhem som vanligt nu förtiden och spelade kort. Jag blev helt ur och mådde verkligen illa! Åkte hem och somnade vaknade i natt/tidigt i morse och mådde jätteilla!! Tänkte att det bara var för jag såå otroligt trött eller något. Sen i morse var det inte alls så, toalett besök och mådde illa hela tiden. Gick och la mig igen och vaknade igen vid 10 tiden. David och jag satte på en film somnade till den och vaknade en lite stund gick sedan in och la mig i sängen och somnade igen.! Blev ingen träning och det var nog verkligen bra eftersom jag behövde vila mina knän och försöka få bort mag ont!

 

Annars är allt bra. Lite jobbigt i går bara på fysen lite tårar hit och dit, men jag har världens bästa vänner! Lisa och Matilda! Och som sagt det är bara att ta nya tag väl? Igen, och kanske igen. Men just det jag är ju ganska van vid det har ju få göra det ett antal gånger nu..

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0