j.

vilken underbar
dag det var igår!
David och jag bestämde oss för att åka till Jönköping. Till Ikea framför allt.
och så blev det :)
Nu när jag bor här så känns det lite roligare om jag med får bestämma vad som ska köpas till lägenheten.
Så det blev en fullastad bil som åkte ifrån Jönköping igår.
Idag är det underbart fin blå himmel i Falköping. Inget vanligt men när det är sol då är det fint.
Så om några timmar så ska jag traska ner emot Thorells med vännen Cajsa min och sätta mig på körskolan.
och som vanligt känner jag samma sak..
puss j.
Jag fick svar ifrån ett jobb jag hade hört av mig till.. eller jag hade varit på dem lite extra.
Fick mail där ifrån och de sa att de ska snart höra av sig till dem som de tyckte var intressanta.
Måtte jag var intressant!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0