j.

2 jävla
poäng ifrån första fasen.
Jag blir tokig när jag sitter där nere på körskolan. Varje gång någon kommer in så väntar jag med spänning om vem det kommer vara.. och jag blir lika tokig när det kommer in en kille med musik i öronen och det hör ut så jag inte kan koncentrera mig utan bara försöker lista ut vilken låt han lyssnar på. Men framför allt blir jag tokig på att jag inte klara den jävla första fasen. Vet inte om det är den svåraste, men det bör det inte vara. Men det är alla grunder.. men grunderna är inte med mig. Så jag får sätta mig här hemma och plugga lite.
Som sagt är vädret underbart. Eller nästan lite jobbigt eftersom man vet inte om det är kallt eller varmt. Så det mesta är frustrerande idag.
men gott luktar jag, hittade en gammal parfym i dag som jag ska börja använda igen :)
puss. j
just ja, ska börja köra på körskolan nu med. Första gången sedan mars förra året.. vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0