j.

Så en ny dag med nya möjligheter!
Men trots det har jag inte fått något svar ifrån något jobb jag har sökt.. men det kan nog vara mitt egna fel lite pga att jag inte har ringt tillbaka men jag behöver väl inte kolla upp det bara efter 2 dagar ? eller..
Förutom jobb så har jag körkortet jag måste ta tag i och klara. Så därför smsade jag en fin vän igår och frågade henne om vi skulle ta tag i vårt körkort och sätta oss på thorells i dag! och så klart ville Cajjan det så nu om 45 min går jag sakta ner mot thorells.
Men det är hemskt att gå ner dit. Finns många orsaker.
  1. Min tid har gått ut typ : Nu är det egentligen 93-92 som ska sitta där
  2. Jag är tillbaka i stan och det är lite nervigt att träffa på personer som inte vet att jag har flyttat upp hit igen.
  3. Det är nervöst att komma dit, för man blir uttittad liksom.
  4. Jag är säker på att folk tänker "oj oj hon har inte Julia tagit körkort än"
  5. och nej, jag har inte tagit körkort och det kommer ta en jävla tid om ni tänker så istället för att peppa mig.
  6. Jag suger på alla frågor på datan, så om något står bakom och tittar blir jag nervös för de tänker säkert " oj oj kan Julia inte den frågan"
Nu var det här lite negativa tankar men jag är sådan, bättre de än att sedan skämma ut sig när man är för positiv!
puss.j
Ni får höra sen om alla mina orsaker till att gå ner dit stämmer sedan!

Kommentarer
Postat av: josse

alla har suttit där någon gång o alla tänker likadant. bara få det gjort så har du ditt körkort sen :)

2010-08-27 @ 14:40:11
URL: http://jossekarlsson.blogg.se/
Postat av: cajsa mohlin

vi var skitduktiga idag :D <3

2010-08-27 @ 16:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0